Welkom bij mij thuis, in Rwamagana! - Reisverslag uit Rwamagana, Rwanda van Ingrid Schmitz - WaarBenJij.nu Welkom bij mij thuis, in Rwamagana! - Reisverslag uit Rwamagana, Rwanda van Ingrid Schmitz - WaarBenJij.nu

Welkom bij mij thuis, in Rwamagana!

Door: IngridinRwanda

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

12 Juni 2012 | Rwanda, Rwamagana

Hoihoi

Hier een tour door mijn 'huis' en wat indrukken van Rwamagana zelf. Binnenkort weer wat meer tekst en foto's. Maar nu alleen even dit.
Enjoy!

Liefs,

Ingrid

  • 12 Juni 2012 - 19:24

    Marleen:

    Hey sis,
    Toen ik de eerste 3 foto's zag....dacht ik oh my god....maar je huis ziet er knus en gezellig uit. Binnenkort zien we het live!! Wat een mooie, bijzondere groene omgeving. Groetjes, Marleen

  • 13 Juni 2012 - 06:43

    Jeanine Bouwmans:

    Hoi Ingrid, ik had niet verwacht dat je een "echt" huis zou hebben. Ziet er eigenlijk best goed uit. Zelfs met een badkamer.Alleen toen ik je keuken zag dacht ik : waar kookt ze dan op?

    Alles goed met je werk?

  • 13 Juni 2012 - 13:42

    Tineke:

    Hey Ingrid,

    Wauw, de omgeving ziet er toch heel anders uit dan ik had gedacht! Veel landelijker....Leuk om er dan nu een echt beeld bij te hebben! Mooi hoor! Je huisje is ook leuk, wel balen van die overstroming. Hopelijk is dat een beetje opgelost. Tot snel mailens/bellens!

    Liefs,
    Tineke

  • 13 Juni 2012 - 15:34

    Jolanda:

    Hey Inglid.....hihihi,

    Wat een mooie foto's wederom. Leuk om te zien hoe je huisje eruit ziet.
    En Marleen komt je binnenkort bezoeken. Gezellig!

    Dikke kus,
    Jolanda & Myla

  • 17 Juni 2012 - 12:57

    Louis:

    Door alle drukte rondom Floriade nu pas op jouw website, veel komt me bekend voor groeten louis

  • 27 Juni 2012 - 11:40

    Miek Kauffman:

    foto's met interessen bekeken en het lijkt mij dat het je niet tegenviel.
    groetjes
    miek en sjra

  • 27 Juni 2012 - 11:42

    Miek:

    sorry, typefoutjes:L moet natuurlijk interesse zijn. bye (ohh)
    miek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 01 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1114
Totaal aantal bezoekers 20747

Voorgaande reizen:

15 April 2012 - 15 April 2014

Werken in Rwanda

Landen bezocht: